Logo

Foto: Growthwheel Inc.

GrowthWheel

GrowthWheel har utviklet og levert visuelle verktøy for forretningsutvikling siden 2005. GrowthWheel er et internasjonalt anerkjent og visuelt verktøy designet for forretningsmentorer som hjelper bedriftseiere med å ta beslutninger og iverksette tiltak.


GrowthWheel ble grunnlagt i Danmark i 2005 av grunnleggeren David Madié. Utgangspunktet var ideen om å skape et alternativ til den konvensjonelle forretningsplanen - det vil si en bedre metode for å bistå beslutningstaking og handlingsplanlegging som foregår i bedrifter hver eneste dag. I 2008 endret GrowthWheel fokus fra opplæring av bedriftseiere til opplæring og sertifisering av forretningsmentorer. Den visuelle og enkle verktøykassen viste seg å være det perfekte verktøyet for forretningsmentorer når de møter bedriftseiere ansikt til ansikt. 


I 2010 tok etablerte GrowthWheel seg i New York, USA (GrowthWheel International Inc), og i 2015 ble GrowthWheel også basert i Johannesburg, Sør-Afrika. I dag har vi fortsatt kontorer i fire land. 


GrowthWheel har så langt sertifisert 4.400 forretningsmentorer i Norge, Danmark, USA, Canada og 66 andre land.


Sammen med nettverket av GrowthWheels-sertifiserte bedriftsrådgivere fortsetter vi arbeidet med å finne de beste metodene for å hjelpe bedriftseiere med å ta beslutninger og iverksette tiltak.



Et enkelt 360° perspektiv.

Alle aspekter av selskapet

samlet i én enkel verktøykasse


GrowthWheel er designet rundt observasjonen av at alle virksomheter - i alle bransjer og livsstadier - har fire grunnleggende utfordringer til felles: De skal skape et attraktivt Forretningskonsept, bygge opp en sterk Organisasjon, utvikle varige Kunderelasjoner og samtidig opprettholde en profitabel Drift.


Share by: